صدور صورتحساب ابطالی

گزارش
پرسش

لطفا خلاصه ای بنویسید که چرا میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش
لغو کردن

قواعد مربوط به صدور صورتحساب ابطالی چیست؟

پاسخ ( 1 )

    0
    1402-10-06T14:23:29+03:30

    لطفاً به طور خلاصه توضیح دهید که چرا احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

    گزارش
    لغو کردن

    چنانچه پس از صدور صورتحساب اصلی، اصلاحی، برگشت از فروش شرط/شروط زیر برقرار باشد، صادرکننده صورتحساب الکترونیکی می بایست صورتحساب ابطالی که از نظر نوع و الگوی صورتحساب مطابق صورتحساب مرجع بوده و حاوی شماره منحصر به فرد مالیاتی صورتحساب مرجع است را صادر و در سامانه مؤدیان ثبت نماید؛

    – تغییر اقلام اطلاعاتی مربوط به خریدار .
    – بازگشت تمام اقلام موجود در صورتحساب مرجع.

    – احراز عدم تحقق معامله بر اساس اسناد و مدارک مثبته.
    جزییات بیشتر در سند “دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی” در درگاه سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی intamedia.ir در بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، گزینه آیین نامه ها و دستورالعمل ها و نرم افزارهای مرتبط قابل بهره برداری می باشد.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ

مرور
مرور

نوع ویدئو را انتخاب کنید

شناسه ویدئو را وارد کنید : https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs مثال : 'sdUUx5FdySs'.

کد امنیتی برای بروزرسانی کد امنیتی روی تصویر کلیک کنید

با زدن این گزینه شما قوانین و مقررات و حریم خصوصی را میپذیرید .