مراحل دریافت شناسه کالا از وزارت صمت

گزارش
پرسش

لطفا خلاصه ای بنویسید که چرا میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش
لغو کردن

مراحل دریافت شناسه کالا/خدمت، از وزارت صمت چیست؟

پاسخ ( 1 )

    0
    1402-10-10T15:34:14+03:30

    لطفاً به طور خلاصه توضیح دهید که چرا احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

    گزارش
    لغو کردن

    تولیدکنندگان/ واردکنندگان کالا میبایست از طریق سامانه جامع تجارت به نشانی ntsw.ir و همچنین ارائه دهندگان خدمت از طریق سامانه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران نسبت به اخذ شناسه کالا/خدمت اقدام نمایند.

    متولیان امر در وزارت صمت می بایست شناسه های تولید شده را جهت بارگذاری در سامانه مدیریت شناسه کالا/خدمت به نشانی kalaid.tax.gov.ir به این مرکز ارسال نمایند.

    پس از تعیین مشمولیت و تعیین نرخ مالیات بر ارزش افزوده، شناسه ها در سامانه شناسه کالا/خدمت به نشانی stuffid.tax.gov.ir بارگذاری میگردد. در انتها جهت بهره برداری مودیان به منظور صدور صورتحساب الکترونیکی و ارسال به سامانه مودیان میبایست شناسههای موجود در بانک اطلاعاتی سامانه فوق الذکر به صورت روزانه در بانک اطلاعاتی سامانه مودیان درج گردد. شایان ذکر است، مودیان می توانند تا زمان بارگذاری شناسه های اختصاصی کالا/خدمت در سامانه stuffid.tax.gov.ir جهت صدور صورتحساب الکترونیکی، از شناسه های عمومی کالا/خدمت مرتبط در سامانه مذکور استفاده نمایند.

    راهنمای دریافت شناسه کالا/خدمات جدید در درگاه سازمان امورمالیاتی کشور به نشانی http://www.intamedia.ir بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، قسمت آیین نامه ها، دستورالعمل ها و نرمافزارهای مرتبط بارگذاری گردیده است. همچنین جهت دریافت فهرست شناسه کالا /خدمات موجود به نشانی stuffid.tax.gov.ir که به صورت روزانه به روزرسانی میشود، مراجعه نمایید.

    بهترین پاسخ

ارسال یک پاسخ

مرور
مرور

نوع ویدئو را انتخاب کنید

شناسه ویدئو را وارد کنید : https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs مثال : 'sdUUx5FdySs'.

کد امنیتی برای بروزرسانی کد امنیتی روی تصویر کلیک کنید

با زدن این گزینه شما قوانین و مقررات و حریم خصوصی را میپذیرید .